Skip to content
Velewe VZW
  • Home
  • Lid worden?
  • Over ons
    • Bestuur
    • Statuten
    • Sponsoring
  • Contact
  • Inloggen

Velewe VZW

Vereniging Leraars Wetenschappen

Science in School – the European journal for science teachers

Science in School – the European journal for science teachers

2 april 2021 Stan Verbaenen

Spring is in the air and Science in School is back with a new online issue full of great articles and fun teaching activities: https://www.scienceinschool.org/content/issue-52

The COVID-19 pandemic has also raised many questions for teachers and students alike. In this online issue, you can learn about how COVID-19 tests work and what you need to take into account when interpreting the results, as well as the difference between good and bad clinical trials and why it matters.

Artikelen in het Nederlands: https://www.scienceinschool.org/search-page?search_api_views_fulltext=&search=1&f%5B%5D=search_api_language%3Anl


Nieuws

Post navigation

PREVIOUS
Laat de zon in je lab. De mogelijkheden van lichtgedreven chemische technologie
NEXT
SDGs@school
Commentaar is niet mogelijk.

Creatief tijdens Covid-19

  • VeLeWe’s kijk op COVID-19
  • Korte filmpjes voor instructiemomenten
  • Gratis simulaties voor demo’s en virtuele labo’s (2de en 3de graad)
  • Projecten doen samen met je leerlingen
  • Eenvoudige of minder eenvoudige proefjes die leerlingen thuis kunnen doen
  • Sites met bundeling van allerlei tools
  • Oefeningen, vraagstukken en voorbereiding op toegangs-en ijkproeven
  • Lesmateriaal voor afstandsonderwijs
  • Uitgevers bieden materiaal aan voor afstandsonderwijs
  • Materiaal aangeboden door VeLeWe -leden en bestuursleden

Recente berichten

  • Omgang met chemische stoffen
  • Simulaties
  • VeLeWe organiseert voor haar leden een 7-de online wetenschapsavond:
  • ZOMERSCHOOL STERRENKUNDE 2022
  • De ‘leer-kracht’ van Digitale Methode
© 2022   Copyright Velewe VZW